„Splius“ savo klientams pristato lojalumo programą „Pliusas“. Dalyvaudami lojalumo programoje, bendrovės klientai, – tiek fiziniai tiek juridiniai asmenys – gaus specialius taškus, kuriuos vėliau galės keisti į įvairias dovanas, paslaugas ar nuolaidas turimoms paslaugoms, iš kurių galės pasirinkti sau tinkamiausią.
Lojalumo programa įvertina buvimo bendrovės klientu laiką, klientų išlaidas elektroninių ryšių paslaugoms, papildomų paslaugų užsakymą bei „Splius“ paslaugų rekomendavimą savo draugams ar pažįstamiems. Taigi, kuo ilgiau klientas būna bendrovės klientu ar turi didesnį paslaugų krepšelį, tuo daugiau taškų surenkama, o tai reiškia, kad jis gali pasinaudoti vertingesniais pasiūlymais.
Norint tapti lojalumo programos „Pliusas“ dalyviu reikia prisiregistruoti MANO SPLIUS savitarnos svetainėje. Kiekvienas naujas pirmą kartą prisiregistravęs dalyvis iš karto gauna 100 taškų. Už kiekvienus aktyvaus naudojimosi „Splius“ paslaugomis metus klientai gaus 100 taškų. Už kiekvieną elektroninių ryšių paslaugoms išleistą eurą bendrovės klientams bus skiriama po 5 taškus. Už „Splius“ paslaugų rekomendavimą savo draugams ar pažįstamiems bus skiriama 500 taškų.
Lojalumo programos dalyviai taškus į dovanas ar paslaugas galės keisti po šešių mėnesių aktyvaus naudojimosi bendrovės paslaugomis. Aktyviu naudojimusi laikomas naudojimosi „Splius“ paslaugomis laikotarpis atmetus visus laikino paslaugos apribojimo periodus. Sukauptus taškus į dovanas ar nuolaidas galima keisti MANO SPLIUS savitarnos svetainėje ar „Splius“ klientų aptarnavimo skyriuose. Su lojalumo programos „Pliusas“ taisyklėmis galima susipažinti MANO SPLIUS savitarnos svetainėje.