Kaip susimokėti už „Splius“ paslaugas?

Kur galėčiau sužinoti mokėtiną sumą už paslaugas?

  • Prisijungus prie savitarnos svetainės www.manosplius.lt.
  • Užsisakius elektroninę, popierinę, SMS sąskaitą. Jas galima užsisakyti savitarnoje manosplius.lt, tel. 19955 arba el. paštu klientuaptarnavimas@splius.lt.

Kokie yra sąskaitų pristatymo būdai?

Galite pasirinkti kelis sąskaitų pristatymo būdus:

  • Sąskaitą gauti nurodytu elektroniniu paštu. Elektroninės sąskaitos yra nemokamos.
  • Popierinę sąskaitą gauti paštu, kurios pristatomos paslaugos teikimo adresu. Popierinės sąskaitos pristatymo kaina 1,21 Eur/mėn.
  • SMS žinute nurodytu telefono numeriu. Sąskaitos pristatymo kaina 0,20 Eur/mėn.

Sąskaitos pristatymo būdą galima pasikeisti prisijungus prie savitarnos manosplius.lt, paskambinus tel. 19955 arba el. paštu klientuaptarnavimas@splius.lt.

Kada yra atjungiamos paslaugos už skolas?

Kuomet negautas mokėjimas už suteiktas paslaugas iki sąskaitoje nurodyto apmokėjimo termino.

Iki kada turiu sumokėti, kad neatjungtumėte paslaugų?

Už „Splius“ paslaugas sąskaitos yra formuojamos už praėjusį mėnesį, kurias turite apmokėti iki einamojo mėnesio paskutinės dienos. Jei pavėlavote sąskaitą apmokėti laiku, kitą mėnesį iki 21 dienos neatlikus mokėjimo, bus ribojamas paslaugų teikimas.

Ar, laiku nesumokėjus už paslaugas, bus skaičiuojami delspinigiai?

Delspinigiai nėra skaičiuojami, tačiau, pavėlavus laiku apmokėti sąskaitą, bus ribojamas paslaugų teikimas ir atnaujinus taikomas paslaugų pakartotinio prijungimo mokestis.

Kur galėčiau rasti savo mokėtojo kodą?

  • Mokėtojo kodas yra nurodytas sąskaitoje.
  • Mokėtojo kodą galite sužinoti, paskambinę mums bendruoju numeriu 19955 arba (8 41) 55 33 22 arba parašę el. laišką klientuaptarnavimas@splius.lt.
  • Prisijungus prie savitarnos svetainės www.manosplius.lt.

Kodėl pasikeitė mokėtina suma už paslaugas?

  • Pasibaigė nuolaidų galiojimo laikotarpis.
  • Užsisakėte papildomų paslaugų (įrangos nuoma, papildomi programų paketai, pakeistas paslaugos planas, atlikti papildomi darbai).

Kaip apmokėti sąskaitą per Swedbank banką?

1. Įrašykite savo naudotojo ID ir slaptažodį.
2. Langelyje „Mokėtojo kodas” įrašykite mokėtojo kodą, nurodytą Jūsų sąskaitoje.
3. Langelyje „Atsiskaitymo periodas” įrašykite laikotarpį, už kurį atsiskaitote, pvz. mokant už 2021 m. sausio mėn. paslaugas reikia įrašyti – 202101.
4. Langelyje „Suma” įrašykite mokamą sumą.
5. Langelyje „Detalės” įrašykite adresą, kur teikiama paslauga.
6. Patvirtinkite mokėjimą.

 

Mokėjimas už paslaugas naudojantis Swedbank internetinės bankininkystės sistema atliekamas taip:

1. Prisijunkite prie internetinės bankininkystės sistemos.
2. Pasirinkite nuorodą „Įmokų ir mokėjimų krepšelis“.
3. Atsidariusiame lange pasirinkti skiltį, „Įmokos, mokesčiai“, žemiau esančiame paieškos langelyje įrašykite: „Gavėjo pavadinimą“ – t.y. SPLIUS arba įmokos kodą –  2888, pažymėkite ekrane rodomą eilutę  ir spauskite „Sukurti mokėjimo ruošinį pagal pasirinktą mokėjimą“.
4. Susirandate įmoką ir atsidariusioje lauke „Mokėtojo kodas” įrašykite mokėtojo kodą, nurodytą Jūsų sąskaitoje.
5. Lauke „Atsiskaitymo periodas” įrašykite laikotarpį, už kurį atsiskaitote, pvz. mokant už 2012 m. sausio mėn. paslaugas reikia įrašyti – 201201.
6. Lauke „Suma” įrašykite mokamą sumą.
7. Lauke „Detalės” įrašykite adresą, kur teikiama paslauga, už kurią mokate ir paspauskite „Atlikti mokėjimą“.
8. Patvirtinkite mokėjimą.

Kaip apmokėti sąskaitą per Šiaulių banką?

Prisijungus prie Šiaulių Banko elektroninės bankininkystės, mokėjimas už paslaugas atliekamas taip:

1. Pasirinkite langą „Operacijos“;
2. Pasirinkite langą „Įmokos (Mokesčiai)“;
3. Pasirinkite Mokesčių grupę „Šiaulių zona“ / „Klaipėdos zona“;
4. Pasirinkite įmonę S plius UAB už kurios paslaugas mokėsite;
5. Pasirenkite „Sukurti ruošinį“ ir jį išsaugokite;
Pildant ruošinį, svarbu teisingai užpildyti prašomus duomenis:

  • Mokėtojo kodą, kuris nurodytas Jūsų sąskaitoje;
  • Asmens, už kurį mokama, vardą, pavardę (nurodyta Jūsų sąskaitoje);
  • Paslaugos teikimo adresą;

Šabloną išsaugokite.
6. Vėl pasirinkite „Įmokas ir mokesčius“.

Pažymėkite paruoštą šabloną (SPLIUS, UAB) ir spauskite „Mokėti“.

Kaip apmokėti sąskaitą per Luminor banką?

Prisijungus prie Luminor banko elektroninės bankininkystės, mokėjimas už paslaugas atliekamas taip:

1. Pasirinkite nuorodą „Vietinis mokėjimo pavedimas“;
2. Užpildykite prašomus laukus:
Mokėtojas:

  • Lauke „Kliento kodas gavėjo informacinėje sistemoje“ įrašykite 5 skaitmenų mokėtojo kodą, nurodytą Jūsų sąskaitoje.

Gavėjas:

  • Lauke „Sąskaitos numeris“ įrašykite sąskaitos numerį, nurodytą Jūsų sąskaitoje;
  • Lauke „Vardas ir Pavardė“  įrašykite paslaugų gavėjo vardą ir pavardę;
  • Lauke „Fizinio/Juridinio asmens kodas“ įrašykite paslaugų gavėjo įmonės kodą;
  • Lauke „Suma“ įrašykite norimą mokėti sumą;
  • Lauke „Mokėjimo paskirtis“ įrašykite už SPLIUS paslaugas ir už kokį adresą mokate;
  • Lauke „Įmokos kodas“ įrašykite įmokos kodą 2888.

3. Pasirinkite „Išsaugoti ir sukurti šabloną“, o paskui atlikite mokėjimą.