• Internetas
  • Televizija
  • Fiksuotas

Splius / Naujienos / Svarbu, dėl darbo karantino laikotarpiu

2020 03 17

Svarbu, dėl darbo karantino laikotarpiu

Kaip ir daugelis įmonių Lietuvoje, Splius, paskelbus karantino režimą, imasi tam tikrų veiksmų. Norint išvengti susibūrimo vietų, nereikalingų kontaktų, „Splius“ klientų aptarnavimo skyriai nuo kovo 16 dienos yra uždaryti, tačiau Splius darbuotojai pasiruošę dirbti ir pagelbėti klientams rūpimais klausimais nuotoliniu būdu. Saugodami klientų ir Splius darbuotojų sveikatą, norime priminti, kokiais būdais galime spręsti iškilusius klausimus.

Apmokėtisąskaitas už „Splius“ teikiamas paslaugas klientai gali netkeliais būdais:

  • savitarnos svetainėje www.manosplius.lt;
  • bankiniu pavedimu;
  • „Maximos“ kasose.

Visi Splius klientai, kuriems reikia elektroninės sąskaitos, gali kreiptis el. paštu klientuaptarnavimas@splius.lt, nurodant savo adresą bei elektroninį paštą, kur pageidauja gauti sąskaitą ir mes ją atsiųsime.

Daug galimybių suteikia specialiai klientams sukurta svetainė www.manosplius.lt. Joje galima užsakyti papildomus TV paketus; pratęsti ar sudaryti naują sutartį; pakeisti paslaugų planus; rasti ir atsispausdinti sąskaitą už paslaugas. Jei reikalinga konsultacija, skambučių centre nuolat dirba specialistai, kurie atsakys Jums į rūpimus klausimus, skambinant telefono numeriais 19955; (8 41) 553 322 ar rašant el. paštu klientuaptarnavimas@splius.lt.

Splius komanda apsirūpinusi visomis saugos priemonėmis, padedančiomis apsaugoti tiek jus, tiek mūsų darbuotojus, todėl esant būtinybei, Splius darbuotojai atvyks pas jus dėvėdami reikiamas kaukes, pirštines, turėdami dezinfekcinį skystį ir net vienkartinę rašymo priemonę, kuria naudositės tik Jūs.

Būkime sveiki ir saugokime vieni kitus!

Atgal Siųsti nuorodą