• Internetas
  • Televizija
  • Fiksuotas

Splius / Karjera / Klientų aptarnavimo vadybininkė (-as) Šiauliuose

2018 01 17

Klientų aptarnavimo vadybininkė (-as) Šiauliuose

 

Reikalavimai klientų aptarnavimo vadybininkei (-ui): 

  • aukštesnysis arba aukštasis išsilavinimas, gebėjimas dirbti kompiuteriu;
  • geri bendravimo įgūdžiai;
  • gebėjimas spręsti konfliktines situacijas, dirbti įtemptomis darbo sąlygomis;
  • patirtis dirbant su kasos aparatu, apskaitos programomis;
  • komunikabilumas, kruopštumas, atsakingumas;
  • panašaus darbo patirtis būtų privalumas;

Darbo pobūdis:

  • mokesčių priėmimas, apskaita;
  • sutarčių sudarymas;
  • ryšių ir pardavimų su esamais klientais palaikymas ir tobulinimas;
  • darbas visą darbo dieną pagal slenkantį darbo grafiką, darbas įmonės centriniame padalinyje bei prekybos centruose;
  • terminuota darbo sutartis (2 metams).

Mes siūlome:

  • jauną ir draugišką kolektyvą;
  • įmonės šventes, keliones, mokymus;
  • ženklią nuolaidą įmonės paslaugoms;
  • visas socialines garantijas;
  • visas darbui reikalingas priemones ir apmokymus prieš darbą;
  • karjeros galimybes;
  • pastovų atlyginimą, priedus ir premijas;
  • neįkainojamą patirtį didelėje įmonėje.

 

Informuosime tik atrinktus kandidatus. Prašome siųsti savo CV su nuoroda "KLIENTŲ APTARNAVIMO VADYBININKĖ (-AS)" el.paštu cv@splius.lt iki 2018-01-25.

Atgal Siųsti nuorodą