Galimybė laikinai sustabdyti internetą

Ji ypač aktuali tėvams, nerimaujantiems, kad jų vaikai ištisą dieną naršo internete.

„Stopo“ paslauga nemokama

Paslauga „Stopas“ „Splius“ klientams teikiama nemokamai.

Operatyvumas

Paslaugos laikinas sustabdymas bei atnaujinimas užtrunka vos iki keleto minučių.

„Stopas“ – tai paslauga, dėl kurios interneto ryšys kliento namuose gali būti laikinai sustabdytas. Ji ypač aktuali tėvams, nerimaujantiems, kad jų vaikai ištisą dieną naršo internete, pamiršę visas pareigas.

Klientai, norintys, kad jų namuose būtų galimybė laikinai sustabdyti interneto ryšį, gali tai padaryti keliais būdais:

1. Jie gali užregistruoti savo telefono numerį „Splius“ savitarnos svetainėje MANO SPLIUS paslaugų valdyme pasirinkus skiltį „Stopas“ arba kreiptis į „Splius“ klientų aptarnavimo skyrių. Paskambinus iš savo užregistruoto telefono šiuo numeriu – 8 700 121 77 klientai išgirs pranešimą, kad interneto prieiga jų kompiuteryje yra atjungiama, o kompiuterio ekrane atsiras užrašas apie suteiktą paslaugą. Norint, kad interneto ryšys atsinaujintų, vėl reikia skambinti numeriu 8 700 121 77 ir interneto paslauga bus aktyvuota. Atjungus interneto ryšį, jį galima atnaujinti tik po 15 minučių.

2. Interneto laikiną sustabdymą pats klientas gali valdyti tiesiog MANO SPLIUS savitarnos svetainėje paslaugų valdyme pasirinkus skiltį „Stopas“. Šioje skiltyje vartotojas gali pats nustatyti, nuo kada sustabdyti interneto paslaugą ir kada ją vėl aktyvuoti ar sukurti paslaugos laikino nutraukimo tvarkaraštį. Klientai, naudojantys paslaugą „Stopas“, gali nustatyti ir specialų tekstą, kuris atsirastų monitoriaus ekrane sustabdžius interneto tiekimą. „Laikas ruošti pamokas, mielasis :)“, „Ar jau suplovei indus?“ ir panašūs tekstai gali nustebinti jų atžalas.

Gyvenime nutinka visokių dalykų – prarandami mobilieji telefonai, jie genda, tad gali iškilti klausimas, o kaip klientai atnaujins interneto prieigą, jei, pavyzdžiui, netenka telefono. Ir apie tai pagalvota – interneto ryšys kliento namuose atnaujinamas praėjus aštuonioms valandoms nuo jo sustabdymo.

Akcentuojame, kad paslauga „Stopas“ „Splius“ klientams teikiama nemokamai, nekainuoja ir skambučiai numeriu 8 700 121 77.

Daugiau informacijos apie paslaugą „Stopas“ galima sužinoti paskambinus tel. 19955 arba bet kuriame „Splius“ klientų aptarnavimo skyriuje.

Išmanioji televizija visai šeimai

Daugiau nei 100 televizijos kanalų, 14 dienų asmeninis archyvas, galimybė sustabdyti ar prasukti laidas ir daugiau…

Žiūrėti televizijos planus