Keičiant tiekėją ar mano numeris išlieka tas pats?

Keičiant fiksuoto ryšio tiekėją galima išlaikyti savo turimą telefono numerį arba galima užsisakyti naują telefono numerį.

Ar galima keisti mokėjimo planą?

Taip, mokėjimą planą galite keisti nuo ateinančio mėnesio 1 d.

Kodėl gavau didesnę sąskaitą?

Didesnę sąskaitą galėjote gauti, jei viršijote savo plano suteikiamas nemokamas pokalbių minutes arba skambinote padidinto tarifo numeriais (trumpieji ar informaciniai nr.). Detalesnę informaciją apie savo sąskaitą galite sužinoti mūsų klientų aptarnavimo skyriuje arba paskambinę tel. nr. 19955.

Kaip peradresuoti fiksuoto telefono ryšio skambučius?

Jeigu naudojate fiksuotą telefono ryšį, Jūsų patogumui SPLIUS suteikia Jums galimybę, nesant namuose ar biure arba negalint atsiliepti į laidinio telefono skambučius, peradresuoti juos į mobilųjį telefoną. Tai padaryti Jums padės toliau pateikta instrukcija.

1) Jums reikia laidiniame telefone surinkti šią skaičių kombinaciją 70*1[86XXXXXXX – čia reikia surinkti mobiliojo telefono numerį, į kurį norite peradresuoti skambučius]. Ši kombinacija naudojama, kai 20 sekundžių niekas neatsiliepia laidiniu telefonu.

2) Jeigu norite, kad skambučių, kai niekas 20 sekundžių neatsiliepia laidiniu telefonu,  peradresavimas būtų išjungtas, reikia laidiniame telefone surinti skaičių kombinaciją 70*2[86XXXXXXX].

3) Jeigu norite į mobilųjį telefoną peradresuoti tik tuos įeinančius skambučius, kurių sulaukiate, kai fiksuoto ryšio linija yra užimta, surinkite skaičių kombinaciją 71*1[86XXXXXXX].

4) Surinkus skaičių kombinaciją 71*2[86XXXXXXX],  peradresavimas esant užimtai linijai bus išjungtas.

5) Jeigu norite peradresuoti visus be išimties skambučius, reikia surinkti skaičių kombinaciją 72*1[86XXXXXXX].

6) Jeigu norite, kad skambučiai visais atvejais nebebūtų peradresuojami į mobilųjį telefoną, reikia laidiniame telefone surinkti skaičių kombinaciją 72*2[86XXXXXXX].

Ar galima jungti signalizacijos liniją?

Taip.